wtorek, 26 lutego 2013

18.


Pożyczyłam aparat i udało mi się zrobić zdjęcie dzbanka w prawie rzeczywistym kolorze :) 



 Zrobiłam też koszyk wiosenno-świąteczny ;) Wypróbowałam na nim nowy splot i przyznam szczerze, że jestem zawiedziona. Bardziej podoba mi się jego wnętrze z widocznymi zielonymi rurkami na żółtym tle :) Ale nic to, wiem przynajmniej czego mam nie robić :) Może jak go ozdobię to coś z tego będzie :)

A tak się prezentuje







Jakoś nie mogłam go dobrze uchwycić i na zdjęciach wychodził taki krzywulec ;)

Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają, że jesteście :)))



14 komentarzy:

  1. Agatko dzbanek bomba:)
    Koszyk tez bardzo fajny i może gdybyś robiła dwoma kolorami,wzór prezentowałby się inaczej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kolorowe, takie wiosenne wyplatanki ;) Od razu robi się cieplej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzbanuszek swietny.. A jaki to splot na tym koszyczku? Osemkowy odwrotny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie:)tylko dno plecione ósemkowym, reszta jedną rurką, nie wiem jak to wytłumaczyć a nazwy splotu nie znam ;) tak mniej więcej to: za jedną rurką i przed dwie rurki :) nie wiem czy ktoś to zrozumie :D ale inaczej nie potrafię, jedynie może obrazkowo ;)

      Usuń
  4. Dzbanek jest fantastyczny:) Drugi koszyczek tez fajowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzbanek swietny i w wykonaniu i w kolorze, super pomysl :)))) Koszyczek tez super :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Renia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzbanuszek i koszyczek są śliczne nic dodać nic ująć:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny dzbanek ,do tego w fiolecie to już mi się buzia śmieje .A koszyk też super,tylko mogłaś go robić dwoma kolorami to lepiej by było widać sploty.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na Candy:)
    http://paulamyart.blogspot.com/2013/03/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolorki wyglada bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń