wtorek, 26 lutego 2013

18.


Pożyczyłam aparat i udało mi się zrobić zdjęcie dzbanka w prawie rzeczywistym kolorze :) 



 Zrobiłam też koszyk wiosenno-świąteczny ;) Wypróbowałam na nim nowy splot i przyznam szczerze, że jestem zawiedziona. Bardziej podoba mi się jego wnętrze z widocznymi zielonymi rurkami na żółtym tle :) Ale nic to, wiem przynajmniej czego mam nie robić :) Może jak go ozdobię to coś z tego będzie :)

A tak się prezentuje







Jakoś nie mogłam go dobrze uchwycić i na zdjęciach wychodził taki krzywulec ;)

Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają, że jesteście :)))



13 komentarzy:

  1. Agatko dzbanek bomba:)
    Koszyk tez bardzo fajny i może gdybyś robiła dwoma kolorami,wzór prezentowałby się inaczej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kolorowe, takie wiosenne wyplatanki ;) Od razu robi się cieplej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzbanuszek swietny.. A jaki to splot na tym koszyczku? Osemkowy odwrotny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie:)tylko dno plecione ósemkowym, reszta jedną rurką, nie wiem jak to wytłumaczyć a nazwy splotu nie znam ;) tak mniej więcej to: za jedną rurką i przed dwie rurki :) nie wiem czy ktoś to zrozumie :D ale inaczej nie potrafię, jedynie może obrazkowo ;)

      Usuń
  4. Dzbanek jest fantastyczny:) Drugi koszyczek tez fajowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzbanek swietny i w wykonaniu i w kolorze, super pomysl :)))) Koszyczek tez super :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Renia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzbanuszek i koszyczek są śliczne nic dodać nic ująć:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny dzbanek ,do tego w fiolecie to już mi się buzia śmieje .A koszyk też super,tylko mogłaś go robić dwoma kolorami to lepiej by było widać sploty.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na Candy:)
    http://paulamyart.blogspot.com/2013/03/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolorki wyglada bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń