czwartek, 15 listopada 2012

6.

Witam wszystkich a raczej wszystkie :) moje obserwatorki/komentatorki. Dziękuję wam za miłe słowa i mam nadzieję, że będziecie mnie odwiedzać czasami ;)
Przedstawię teraz moje prostokątne koszyki, zrobiłam je jako typowo użytkowe na różne moje przydasie, które mnożą się coraz bardziej ;)







i żeby nie było, u mnie też przygotowania do świąt w toku ;)
Co prawda jeszcze nie skończone dzwonki (pierwsze w życiu!), jednemu moja córcia zepsuła zawieszkę i musiałam dorobić drugą ;) ale do świąt je skończę ;) hehe
Dzwonki robione oczywiście według kursu Maggi , za który jestem ogromnie wdzięczna :) tylko zakończenia nie wychodzą mi takie jak na kursiku, więc zrobiłam inne ;) no przyznam się szczerze - nie tylko zakończenia mi nie wychodzą ;)



A i jeszcze kolory.... mają być takie same ale żaden do końca mi nie odpowiada, więc mieszam dalej, może mi w końcu wyjdzie to co chcę ;) a jak w końcu wyjdzie to przyjdzie czas ozdabiania i może nie będzie widać tak bardzo nierówności ;)

10 komentarzy:

  1. Koszyczki śliczne i bardzo przydatne:) Dzwonki tez rewelacyjnie wyszły, wcale nie widać żadnych nierówności, a po ozdobieniu będą jeszcze piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Agato :) na przydasie koszyki Ci się na pewno przydadzą a za pewien czas będziesz musiała dorobić kolejne ...ja już pogubiłam się w rożnych moich szpargałach i tez zaczynam produkcje koszyków na "duperelki " ... jeśli chodzi o kolorowanie rurek to zajrzyj do Ani Krupko mega fajne ma pomysły i rewelacyjne kursiki :)pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie
    aaa i najważniejsze - bardzo podobają mi się Twoje dzwoneczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, koszyków nigdy za wiele ;) a co do barwienia rurek to niestety, ale moja ciekawska córcia nie pozwala na nic więcej jak tylko malowanie pędzelkiem i to jeszcze najlepiej po kryjomu ;) w każdym innym przypadku wszystko byłoby w bejcy lub farbie ;/

      Usuń
  3. och...miało być Ania Krućko :( sorrki


    http://annakrucko.blogspot.com/
    http://aniainspiruje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze sobie radzisz z tymi przeklętymi rurkami ;) ja też walczę z nimi i też wkrótce pokażę co wyplotłam. Polubiłam to nowe zajęcie :) Pozdrawiam Cię i chętnie będę Cię 'podglądać'. Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i witam serdecznie na moim blogu :)

      Usuń
    2. dzwonki są rzeczywiscie trudne, spróbowałam i nie jestem zadowolona, krzywe mi wychodzą, trudno nadać im kształt i nie sposób je ładnie zakończyć, jak ta Maggii tego dokonuje nie wiem :)

      Usuń
    3. dlatego też ja zrobiłam tylko te dwa (może kiedyś zrobię więcej) i moje zakończenie wygląda zupełnie inaczej ;) nie jestem w stanie zrobić takiego jak Maggi, ale w przyszłym roku będą już lepsze :) i Twoje też :)

      Usuń
  5. Witaj! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawione miłe słowa!
    Twoje koszyki są świetne!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania;-)

    OdpowiedzUsuń